Thursday, 16 May 2013

KAHWIN PAKSA?

Sapa sini suka kena paksa kawen , angkat tangan? hehe Baru td ja dok dengaq kat radio .. ada kakak tu dok menahan sebak sbb katanya mak ayah dia dah tetapkan dah taikh kawen dia dgn org yg dia tak kenai . hmm sabaq naa kak ... tu la kan.. mungkin ada sesetengah kita ni jenis yg kurang meluahkan apa dlm hati dgn family .. ada yg jenis apa2 habaq ja .. so jadinya mcm ni la.. kita takmau .. tp xtau nak habaq cmna .. xpa la kakk. kalau mmg tu jodoh , insyaaAllah akan bahagia sampai ada anak 5 org . hee

tapi kalau org paksa kawen mcm ni , ampa nak buat apa?


1 comment: